Krok 1 – Złóżcie zamówienie
Złóżcie zamówienie w sklepie online lub poproście o indywidualną wycenę
Wybierzcie swój ulubiony projekt ze sklepu i złóżcie zamówienie. Możecie również skontaktować się z nami bezpośrednio, jeśli na naszej stronie nie ma tego, czego szukacie. Na Waszą prośbę prześlemy Wam próbki (jeśli mamy je na stanie!), wycenimy realizację winietek i oprawy graficznej wesela, dopasowaną do zaproszeń. Możemy również przygotować indywidualny projekt według Waszego pomysłu.
Pamiętajcie:
- Personalizacja zaproszeń własnym tekstem i nazwiskami gości jest bezpłatna, ale większe modyfikacje graficzne są wyceniane osobno – w tej sprawie skontaktujcie się z nami. Więcej informacji na temat bezpłatnej personalizacji znajdziecie tutaj.
- Rekomendujemy składanie zamówień minimum 3-4 tygodnie przed oczekiwanym terminem dostawy zaproszeń – czas realizacji zależy w głównej mierze od poprawności przesłanych przez Was tekstów oraz sprawności komunikacji między nami.
- Zamówcie kilka dodatkowych zaproszeń na zapas – dodruk wprawdzie jest możliwy, ale minimalny koszt dodruku to 100 złotych. Więcej podobnych, pożytecznych wskazówek znajdziecie tutaj.
Krok 2 – Dokonajcie płatności
Opłaćcie zamówienie i koszt przesyłki
Przelejcie na nasze konto kwotę zgodną z zamówieniem, które złożyliście w naszym sklepie lub z indywidualną wyceną, przekazaną przez nas mailem.
Krok 3 – Przekażcie informacje do personalizacji zamówienia
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia przekażcie mailem brakujące informacje niezbędne do realizacji Waszego zamówienia
Są to na przykład:
- treści zaproszeń we wszystkich wariantach (lub tylko istotne informacje, jak imiona Młodych, data ślubu itd – sami skomponujemy treść)
- treści wkładek do zaproszeń (np. prośba do gości o potwierdzenie uczestnictwa do dnia X, informacja o hotelu, prezentach, darowiźnie itd)
- nazwiska gości we właściwej odmianie
- dane paczkomatu
- informacja o tym ile zaproszeń danego typu chcecie wydrukować
- itd.
Możecie nam przesłać kilka wariantów treści (np. po polsku, po angielsku, dla rodziców, dla świadków itd.) – wszystko wkleimy w Wasze zaproszenia bezpłatnie, pod warunkiem że zastosujecie się do kilku naszych instrukcji, które opisujemy tutaj.
Krok 4 – Rozpoczynamy prace projektowe
Rozpoczynamy prace projektowe
Wasze zamówienie jest już opłacone, a my otrzymaliśmy wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia prac projektowych – w tym modyfikacji, personalizacji i przygotowania Waszego zamówienia do produkcji. Zaczynamy prace projektowe, czyli wklejenie treści i nazwisk do Waszych zaproszeń – zwykle trwa to do 3 dni roboczych. Najwięcej do 5.
Krok 5 – Zaakceptujcie projekt zanim rozpoczniemy produkcję
Zaakceptujcie projekt
Przed przystąpieniem do produkcji Waszego zamówienia, prześlemy Wam mailem podgląd projektu do akceptacji. Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie treści oraz poprawności nazwisk gości. Zaakceptowanie przez was projektu jest dla nas sygnałem do rozpoczęcia procesu produkcji (najszybciej w kolejnym dniu po akceptacji projektu), a potem już nie ma odwrotu. Otrzymacie w paczce to, co zaakceptowaliście na tym etapie!
Krok 6 – Dostawa zamówienia
Odbierzcie gotowe materiały
Produkcja trwa zwykle od 5 do 10 dni, a to znaczy, że paczkę z Waszym zamówieniem nadamy do 10 dni roboczych od momentu zaakceptowania przez Was projektu. Paczki inPost wędrują zwykle 2 dni robocze.
Pamiętajcie, że:
Wprowadzanie poprawek po zaakceptowaniu projektu lub wynikających z błędu po stronie klienta (np. przesłanie złego tekstu do zaproszenia) jest dodatkowo płatne. Więcej przydatnych informacji znajdziecie w zakładce FAQ.
Dowiedz się więcej:
Ile czasu trwa produkcja zaproszeń? Kiedy najlepiej zamówić zaproszenia ślubne?
dowiedz się więcej
FAQ, czyli rzeczy o które często pytacie…
znajdź odpowiedzi na często zadawane pytania