Krok 1 – Złóżcie zamówienie

Złóżcie zamówienie w sklepie online lub poproście o indywidualną wycenę

Wybierzcie swój ulubiony projekt ze sklepu i złóżcie zamówienie. Możecie również skontaktować się z nami bezpośrednio, jeśli na naszej stronie nie ma tego, czego szukacie. Na Waszą prośbę prześlemy Wam próbki (jeśli mamy je na stanie!), wycenimy realizację winietek i oprawy graficznej wesela, dopasowaną do zaproszeń. Możemy również przygotować indywidualny projekt według Waszego pomysłu.

Pamiętajcie:

  • Personalizacja zaproszeń własnym tekstem i nazwiskami gości jest bezpłatna, ale większe modyfikacje graficzne są wyceniane osobno – w tej sprawie skontaktujcie się z nami. Więcej informacji na temat bezpłatnej personalizacji znajdziecie tutaj.
  • Rekomendujemy składanie zamówień minimum 3-4 tygodnie przed oczekiwanym terminem dostawy zaproszeń – czas realizacji zależy w głównej mierze od poprawności przesłanych przez Was tekstów oraz sprawności komunikacji między nami.
  • Zamówcie kilka dodatkowych zaproszeń na zapas – dodruk wprawdzie jest możliwy, ale minimalny koszt dodruku to 100 złotych. Więcej podobnych, pożytecznych wskazówek znajdziecie tutaj.

Krok 2 – Dokonajcie płatności

Opłaćcie zamówienie i koszt przesyłki

Przelejcie na nasze konto kwotę zgodną z zamówieniem, które złożyliście w naszym sklepie lub z indywidualną wyceną, przekazaną przez nas mailem.

Krok 3 – Przekażcie informacje do personalizacji zamówienia

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia przekażcie mailem brakujące informacje niezbędne do realizacji Waszego zamówienia

Są to na przykład:

  • treści zaproszeń we wszystkich wariantach (lub tylko istotne informacje, jak imiona Młodych, data ślubu itd – sami skomponujemy treść)
  • treści wkładek do zaproszeń (np. prośba do gości o potwierdzenie uczestnictwa do dnia X, informacja o hotelu, prezentach, darowiźnie itd)
  • nazwiska gości we właściwej odmianie
  • dane paczkomatu
  • informacja o tym ile zaproszeń danego typu chcecie wydrukować
  • itd.

Możecie nam przesłać kilka wariantów treści (np. po polsku, po angielsku, dla rodziców, dla świadków itd.) – wszystko wkleimy w Wasze zaproszenia bezpłatnie, pod warunkiem że zastosujecie się do kilku naszych instrukcji, które opisujemy tutaj.

Krok 4 – Rozpoczynamy prace projektowe

Rozpoczynamy prace projektowe

Wasze zamówienie jest już opłacone, a my otrzymaliśmy wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia prac projektowych – w tym modyfikacji, personalizacji i przygotowania Waszego zamówienia do produkcji. Zaczynamy prace projektowe, czyli wklejenie treści i nazwisk do Waszych zaproszeń – zwykle trwa to do 3 dni roboczych. Najwięcej do 5.

Krok 5 – Zaakceptujcie projekt zanim rozpoczniemy produkcję

Zaakceptujcie projekt

Przed przystąpieniem do produkcji Waszego zamówienia, prześlemy Wam mailem podgląd projektu do akceptacji. Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie treści oraz poprawności nazwisk gości. Zaakceptowanie przez was projektu jest dla nas sygnałem do rozpoczęcia procesu produkcji (najszybciej w kolejnym dniu po akceptacji projektu), a potem już nie ma odwrotu. Otrzymacie w paczce to, co zaakceptowaliście na tym etapie!

Krok 6 – Dostawa zamówienia

Odbierzcie gotowe materiały

Produkcja trwa zwykle od 5 do 10 dni, a to znaczy, że paczkę z Waszym zamówieniem nadamy do 10 dni roboczych od momentu zaakceptowania przez Was projektu. Paczki inPost wędrują zwykle 2 dni robocze.

Pamiętajcie, że:

Wprowadzanie poprawek po zaakceptowaniu projektu lub wynikających z błędu po stronie klienta (np. przesłanie złego tekstu do zaproszenia) jest dodatkowo płatne. Więcej przydatnych informacji znajdziecie w zakładce FAQ.

Dowiedz się więcej:

Ile czasu trwa produkcja zaproszeń? Kiedy najlepiej zamówić zaproszenia ślubne?

dowiedz się więcej

FAQ, czyli rzeczy o które często pytacie…

znajdź odpowiedzi na często zadawane pytania
KALENDARZ JUŻ PRAWIE PEŁNY....Powoli zamykamy sezon 2022

Kochani, nasz kalendarz prac na lato 2022 jest już prawie pełny!

Przed złożeniem zamówienie napiszcie do nas maila z pytaniem o dostępność Waszego terminu.